အဘိဏွသုတ္ (ဗုဒၶဓမၼ ဦးေလာကနာထ မွ)

အဘိဏွသုတ္ (ဗုဒၶဓမၼ ဦးေလာကနာထ မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္)

ကံတရားကို အျမဲမျပတ္ ဆင္ျခင္ပါ…

''မိမိ၏ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာ ရွိ၏၊ ကံ၏ အေမြခံ ျဖစ္၏၊ ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရွိ၏၊ ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ဳိး ရွိ၏၊ ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္ မွီခုိရာရွိ၏၊ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ ငါျပဳမိေသာ ကံ၏ အေမြခံသာ ျဖစ္ရေပမည္'' ဟူ၍ မိန္းမျဖစ္ေစ ေယာက္်ားျဖစ္ေစ လူျဖစ္ေစ ရဟန္းျဖစ္ေစ မျပတ္ ဆင္ျခင္အပ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ သတၱဝါတုိ႔အား ကာယဒုစ႐ုိက္ ဝစီဒုစ႐ုိက္ မေနာဒုစ႐ုိက္သည္ ရွိ၏၊ ထုိ(ကံ) အေၾကာင္းကုိ မျပတ္ ဆင္ျခင္ေသာ ထုိသူအား မေကာင္းမႈသည္ အခ်င္းခပ္သိမ္းမူလည္း ေပ်ာက္ကင္း၏၊ ေခါင္းပါးျခင္းမူလည္း ျဖစ္၏။

''ငါတစ္ေယာက္တည္းသာလွ်င္ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာရွိသည္ ကံ၏ အေမြခံျဖစ္သည္ ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရွိသည္ ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ဳိးရွိသည္ ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္မွီခုိရာ ရွိသည္ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ ျဖစ္ေစ ငါျပဳမိေသာ ကံ၏ အေမြခံျဖစ္သည္ မဟုတ္၊ စင္စစ္မူကား ဤဘံုဘဝသုိ႔ လာျခင္း တစ္ျခားဘံုဘဝသုိ႔ သြားျခင္း စုေတျခင္း ပဋိသေႏၶ ေနျခင္းရွိသည့္ သတၱဝါဟူသမွ် အားလံုးတုိ႔သည္ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာ ရွိကုန္၏၊ ကံ၏ အေမြခံ ျဖစ္ကုန္၏၊ ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရွိကုန္၏၊ ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ဳိး ရွိကုန္၏၊ ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္ မွီခုိရာ ရွိကုန္၏၊ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ ျပဳမိေသာ ကံ၏ အေမြခံတုိ႔သာ ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္'' ဟု ဆင္ျခင္၏။

ထုိကံအေၾကာင္းကုိ မျပတ္ ဆင္ျခင္ေသာ ထုိသူအား မဂ္သည္ ေကာင္းစြာ ျဖစ္ေပၚလာ၏၊ ထုိအရိယာတပည့္သည္ ထုိမဂ္ကုိ မွီဝဲ၏၊ ပြါးမ်ား၏၊ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ျပဳ၏၊ ထုိမဂ္ကုိ မွီဝဲေသာ ပြါးမ်ားေသာ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ျပဳေသာ ထုိသူအား သံေယာဇဥ္တုိ႔သည္ အခ်င္းခပ္သိမ္း ေပ်ာက္ကင္းကုန္၏၊ အစဥ္ကိန္းေနေသာ 'အႏုသယ' တရားတုိ႔သည္ ကင္းျပတ္ကုန္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

Wednesday, May 18, 2011

က်မ စိတ္ပညာ ေက်ာင္းသူ



            တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္ ေအာင္ျပီး (၃)ႏွစ္ေလာက္ေစာင့္ျပီးမွ အေဝးသင္ေတြ ၁၉၉၀ ေအာင္ေတြ ႏွင့္ ၁၉၉၁ ေအာင္ေတြ ေပါင္းတက္ရန္ သတင္းစာမွာ ေက်ာ္ညာစာထြက္လာသည္။  အိမ္က GTI တက္ေစျခင္တယ္။ က်မကလည္း တက္ရမလား၊ မတက္ရလား မသိျဖစ္ေနတုံး အိမ္က အေဝးသင္ပဲတက္ဘို ့ ေရြေပးလိုက္သည္။  GTI က အိမ္ႏွင့္ နီးေတာ့ အေဝးသင္ကို ေတာ့ အိမ္ႏွင့္ ေဝးေဝးတက္ရေအာင္ အမေတြက Psychology လို ရန္ကုန္၊ မႏၱေလးလို ေနရာမွာ သြားတက္ရမည့္ ဘာသာတြဲးကို တင္ေပးလိုက္သည္။

            အိမ္က အမေတြအားလုံး ရန္ကုန္မွာပဲ တက္ၾကသျဖင့္ မႏၱေလးသည္ အိမ္ႏွင့္စိမ္းသည္။ အသိမရွိ။  ဒါေပမယ့္ က်မကလည္း ဘာမွမသိဘူးေပါ့ေလ။  အမေတြႏွင့္ ေမေမစီစဥ္၍ မႏၱေလးတြင္  Psychology ပထမႏွစ္တက္ရဘို ့ ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ ပထမႏွစ္ဆိုေတာ့ ေမဂ်ာက တစ္ဘာသာ၊ မိုင္နာက (၄) ဘာသာ။ ကံေကာင္းျခင္ေတာ့ အေဝးသင္ေတြ အတြက္ မိုင္နာဘာသာတြဲးကို ကိုယ့္ျမိဳ ့မွာ ကိုယ္သင္နိုင္ေအာင္ စီစဥ္ေပးသူေပါ ္လာသျဖင့္ မိုင္နာဘာသာတြဲးေတြကို ၾကိဳတည့္ခြင့္ရျပီး ၾကိဳက်က္ခြင့္ရခဲ့သျဖင့္ စာက်က္ရတာ သိပ္မကသီေတာ့ေပ။  ေကာလိပ္က ဆရာ၊ ဆရာမေတြ လာသင္ေပးသည့္ ေက်းဇူးၾကီးခဲ့ပါသည္။ ေမဂ်ာတြဲးကိုေတာ့ စာေမးပြဲး မေျဖခင္ တစ္လေလာက္ မႏၱေလး ၾကိဳသြားျပီး က်ဳရွင္ စုံစမ္းျပီ အဆင္ေျပသလို တက္ရသည္။

            အသိကလည္း မရွိ၊ အေဝးသင္လို ခဏတက္ရသည့္ ေက်ာင္း ဘယ္မွာ သူငယ္ခ်င္းရယ္လိုေတာ့ ေပါမ်ားလိပ္မလဲ။ အေဆာင္ေန သူငယ္ခ်င္းမ်ားေတာ့ ရွိတာေပါ့။ ဒါေပမယ္ စားေရး၊ ေသာက္ေရးကိစၥ ၾကဳံသလိုပဲ ႏွစ္ပါးသြားခဲ့ရသည္။ ဒီလိုပဲ အနီးကပ္ (၁၀)ရက္ ရက္တိုသင္တန္း တက္ရမည့္ အခ်ိန္ ေရာက္ေတာ့ (၇၃) လမ္းမွ မႏၱေလး တကၠသိုလ္တြင္ ေက်ာင္းတက္ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စာသင္ေကာင္းေသာ ဆရာအခန္းသာ လိုက္တက္ျပီး စိတ္မဝင္စားေသာ သင္ျပခ်ိန္မွာ ပ်င္းေသာ ဘာသာတြဲးေတြကို မတက္ျဖစ္ပါ။  အေဆာင္မွာသာ စာက်က္ျဖစ္၊ အျပင္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ စက္ဘီးစီးျပီး ကိစၥရွိတာေတြ လုပ္၊ စားဘို ့လုံးပန္းႏွင့္ အခ်ိန္ကုန္ ေစေလသည္။

            ေမဂ်ာတြဲးကေတာ့ ဘယ္အတန္းမွာမွ တက္လို ့မရဘူးေပါ့။ အတန္းကလည္း ကိုယ့္ဘာသာက တခန္းပဲ ရွိသည္။ ေမဂ်ာခ်ိန္ေတာ့ တက္ျဖစ္သည္။ က်မတို ့ႏွစ္က ေမဂ်ာဘာသာကိုယ္ စိတ္ပညာပါေမာကၡ ဦးခင္ေမာင္သန္း လာသင္ေပးပါသည္။ က်မ အတြက္ေတာ့ ဆရာႏွင့္ သင္ခြင့္ရတုံး သင္ခဲ့ရေသာ  ဆရာ့ရဲ ့ ဆိုဆုံမခဲ့ေသာ စကားေတြကို ခုခ်ိန္ထိ လုံဝမေမ့ေသးတာေတာ့ ေသျခာပါသည္။  အထူးသျဖင့္ ပထမဆုံးေန ့က အတန္းတြင္ ဆရာ ေျပာဆိုခဲ့ေသာ စကားကို မွတ္မိေနတာပါ။ ေက်ာင္းသားေတြလည္း ဆရာေျပာေသာ စကားေတြ ေနာက္မွ ရီးေမာရင္း ပါသြားခဲ့ပါသည္။  ဆရာကေတာ့ က်မတို ့လို အေဝးသင္တကၠသိုလ္ အနီးကပ္သင္တန္းမွ ခဏတာေတြ ့ရေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြကို မွတ္မိမွာ မဟုပ္တာလည္း ေသျခာပါသည္။

            ဆရာက စိတ္ပညာဘာသာေၾကာင္း စမိတ္ဆက္ေပးပါသည္။  စိတ္ပညာဆိုသည္မွာ အတိအက် သတ္မွတ္ ထား စရာမရွိဘူး။ ဘာလိုလဲဆိုေတာ့  လူေတြ ေတြးေတာ လက္ခံမူ ကို လူ ၇၀% သို ့ ၈၀% ေလာက္ေသာ လူမ်ားက လက္ခံယူဆထားေသာ အယူအဆကို ေတြေတာ လက္ခံသူကို လူေတြအားလုံးက ဒီလူ ပုံမွန္လို ့ လက္ခံသည္။  ဒါေပမယ့္ အေရွ ့တိုင္းႏွင့္ အေနာက္တိုင္းမွ လူတို ့၏ အေတြးအေခါ ္သည္ အေရွ ့ ႏွင့္ အေနာက္လိုပင္ ကြာျခားတယ္ ဒါေၾကာင့္ အေရွ ့ကလူေတြအတြက္ အေတြးအေခါ ္တူရင္ ကမၻာ့ အေရွ ့ဘက္က လူေတြက ပုံမွန္လို ယူဆေၾကာင္း၊ အေနာက္က အယူအဆ လက္ခံမူ ့ အမ်ားစုကို လက္ခံသူသည္ အေနာက္ကမၻာဘက္မွ လူေတြအတြက္ေတာ့ ပုံမွန္တဲ့ ၊ ဆိုလိုတာက လူေတြက အရူးလို ့ မသတ္မွတ္ေၾကာင္း ေျပာတာပါ။

ဘာလိုလဲဆိုေတာ့ လူေတြ လက္ခံေသာ အေတြအေခါ ္သည္ ေနရာေဒသ၊ လူမ်ိဳးတို ့၏ ဘဝအေတြ ့အၾကဳံ၊ အေတြးအျမင္ႏွင့္ ဘာသာတရား အဆုံးအမ ေတြ အေပါ ္  အေျခခံ၍ ကြဲးလြဲးသြားတာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ လူမ်ားစု လက္ခံတာႏွင့္တူလွ်င္ ပုံမွန္ေတြးတတ္သူလို့ သက္မွတ္ျပီး၊ လူမ်ားစု လက္ခံေတြးေခါ ္မူႏွင့္ မတူသူကိုေတာ့ အရူးလို ့ သက္မွတ္တယ္၊ ဒါမွမဟုပ္ ဒီေကာင္က နည္းနည္း ေဂါက္တယ္လို ့ ေျပာဆို သတ္မွတ္တာသာ ျဖစ္ေၾကာင္းေတြႏွင့္ က်မတို ့ကို စိတ္ပညာ ဘာသာရပ္ကို စတင္မိတ္ဆက္ေပးပါသည္။

            လူေတြက စိတ္ပညာေက်ာင္းသားေတြကို ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ေတြလို ထင္ၾကေၾကာင္း ဆရာက ေျပာျပပါတယ္။ ဟုပ္လည္း ဟုပ္တယ္ ဘယ္ေမဂ်ာကလည္း ေမးလို ့ စိတ္ပညာကလို ့ ေျပာလိုက္ရင္ လူေတြက ေခါင္းကို လက္ညိုးႏွင့္ေထာက္ျပီး ရူးေနတယ္လို လုပ္ျပေလ့ ရွိတာကို က်မတို ့ မၾကာခဏေတြ ့ေနခဲ့ရတာကိုး။ ဒါေပမယ့္ ဆရာကေတာ့ ေျပာပါတယ္ တကယ္က စိတ္ပညာေက်ာင္းသားေတြလည္း၊ ပုံမွန္ပဲျဖစ္ေၾကာင္း။  တကယ္ေတာ့ ဘယ္ေမဂ်ာမွာ မဆို စာက်က္လြန္းသျဖင့္ ေၾကာင္သြားေသာ ေက်ာင္းသားေတြ ရွိတတ္တာပဲ ျဖစ္ေၾကာင္း။ (က်မေတာင္ က်မအမတက္ေသာ ႏွစ္က ေက်ာင္းသူတစ္ဦး တခုဆင္း တခုရွိတ္ လို ့ ရြတ္ျပီး ေၾကာင္သြာဘူးေၾကာင္း အမဆီမွ ၾကားခဲ့ရဘူးေသးသည္)။

တကယ္ဆို အိမ္တစ္အိမ္တြင္ စိတ္ပညာ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ ရွိပါက ထိုေက်ာင္းသားသည္ အိမ္တြင္ သူသာ ဦးေဆာင္သူ ျဖစ္ေၾကာင္း။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ဆုံးႏွစ္ စိတ္ပညာ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ စာက်က္လြန္ျပီး ရူးသြားလွ်င္ေတာ့ ျပန္မေကာင္းနိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ သူက အေျဖေတြကို ေရွာင္ေျဖေနတာနဲ ့ပဲ စိတ္ပညာကုထုံးေတြနဲ ့ ကုလို ့မရေတာ့ေသာ ေၾကာင့္သာ ျဖစ္တယ္လို ့ ဆိုပါတယ္။ ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ ေက်ာင္း ေနာက္ဆုံးႏွစ္တြင္ စိတ္ေရာဂါကုသေသာ ကုထုံးေတြကို သင္ရတယ္။ ဘယ္လိုေျဖရင္ ရူးတယ္၊ ပုံမွန္ စသျဖင့္ ရွိတယ္။   ဒါေၾကာင့္ အေျဖရွာရန္ ခက္ခဲသြားျပီး ကုလိုမရနိုင္ေတာ့ေပ။

            ေနာက္တစ္ခု သတိရေနေသးတာ တစ္ခုကေတာ့ စိတ္ပညာဘာသာရပ္ကို အဘယ့္ေၾကာင့္ သိပၸံတြဲးထဲ သြင္းလို ့မရတာလည္း ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေလးျဖစ္ပါတယ္။ ဘာသာတြဲးေတြကို သိပၸံတြဲ၊ ဝိဇၨာတြဲ ခြဲးရန္ စဥ္စားၾကေသာ အခါ စိတ္ပညာက လက္ေတြ ့ျပရန္ မျဖစ္နိုင္ေသာေၾကာင့္ ဝိဇၨာတြဲ သို ့ ထဲသြင္းလိုက္ရတာျဖစ္ေၾကာင္းေျပာျပပါတယ္။  စိတ္ပညာဆိုတာ လူေတြရဲ ့စိတ္ခံစားမူ ့ကို စဥ္စား ဆုံးျဖတ္ရေသာ ပညာျဖစ္တယ္။ ခင္ပြန္းတစ္ေယာက္ ေသသြားရင္ သူ ့မွာ မိန္းမ(၂)ေယာက္ ရွိတယ္ဆိုပါစို ့။ ပိုငိုတဲ့ မိန္းမက ပိုခ်စ္တာလား၊ မငိုတဲ့ မိန္းမက ပိုခ်စ္တာလား သက္ေသျပရန္ မျဖစ္နိုင္ေၾကာင္း။ အဲဒါကို သက္ေသျပမယ္ဆိုရင္ မ်က္ရည္ကို ခြက္နဲ ့ ခံထားရမွာ ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း၊  ပိုငိုေသာ အမ်ိဳသမီး၏ မ်က္ရည္ကို ပိုခ်စ္တယ္ သက္မွတ္မရနိုင္ဘူး။ မ်က္ရည္ ဘယ္ႏွစ္ စီစီရွိလဲ လက္ေတြ ့ခန္းမွာ ခ်ိန္လို ဘယ္သူပိုမ်ားသလဲ တြက္ရမွာျဖစ္တယ္။ ျပီး ဒီအမ်ိဳးသမီး ဘယ္အခ်ိန္ငိုမွန္းမသိတာကို ဘယ္အခ်ိန္ လိုက္ခံရမွန္း မသိနိုင္ဘူး ေပါ့။ ဒီလို သက္ေသမျပနိုင္လို ့ ဝိဇၨာတြဲျဖစ္သြားျခင္း ျဖစ္ပါသတဲ့။  :D

            တကယ့္ လက္ေတြမွာေတာ့ အရမ္းငိုေသာ က်န္ရစ္သူ ေယာက္က်ား၊ မိန္းမမ်ားသည္ (၃)လ အတြင္း လွ်င္ျမန္စြာ အိမ္ေထာင္ျပဴသြားၾကျပီ၊ နည္းနည္းငိုေသာသူတို ့သည္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေသာ အခ်ိန္မွာ ေနာက္အိမ္ေထာင္ ျပဴသြားတတ္ၾကတယ္။ မ်က္ရည္မက်ပဲ စီစဥ္စရာမ်ားကို စီစဥ္သြားသူမ်ားသည္သာ တစ္သက္လုံး ေနာက္အိမ္ေထာင္ မျပဳေတာ့ေၾကာင္း Result မ်ားအရ သိရေၾကာင္းလည္း ေျပာျပပါတယ္။ ဆရာက အဲဒီအခ်ိန္က မႏၱေလး ေဆးတကၠသိုလ္  မွာလည္း သြားသင္ေနရေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္။ ဒီဘာသာဟာ နိုင္ငံျခားမွာ အမွတ္ျမင့္ျပီ ဝင္ေငြမ်ားတဲ့ အလုပ္ျဖစ္ေပမယ့္ ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ ဒီလို မဟုပ္ဘူးလို ့ ေျပာျပခဲ့တာ မွတ္မိခဲ့ပါတယ္။

            က်မကေတာ့ စိတ္ပညာ ေက်ာင္းသူ ဆိုေပမယ့္ အေဝးသင္သာ တတ္ေရာက္ခဲ ့ရတာမို ့ Day ေက်ာင္းသားေတြလိုေတာ့ မတတ္ေျမာက္ခဲ့ပါဘူး။ ခုက်ေတာ့လဲ GTI က ပညာနဲ ့လုပ္စားေနတာဆိုေတာ့ လဲ ျပီးခဲ့ျပီေပါ့ရွင္။  လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၉၉၂၊ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္ေလာက္ကဆိုေတာ့ က်မမွတ္မိတာေတြဟာ ဆရာေျပာျပတာေတြႏွင့္ေတာ့ တစ္ထပ္ထဲ ျဖစ္ျခင္မွ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ လိုတာ၊ ပိုတာ အနည္းငယ္လည္း ျဖစ္နိုင္ပါေသးသည္။ က်မ မွတ္မိေသာ က်မ၏ သင္ဆရာ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း သတိရ၍ ေျပာျပလိုက္ရပါတယ္ရွင့္။   ။

9 comments:

ညိမ္းႏိုင္ said...

မေစာေရာ....ခုဘယ္လိုလဲ....:D
တစ္ခုဆင္း...တစ္ခုရွိတ္ေသးလား...ဟီး...။စတာေနာ္...။
ကၽြန္ေတာ့္အစ္မလည္း စိတ္ပညာယူတာပဲ...။
ကၽြန္ေတာ္ေတာင္သူ့ေက်ာင္းစာေတြ ဖတ္ျကည့္ေသး...။
စိတ္ေတာ့ဝင္စားဖို့ေကာင္းသား..။

PAUK said...

ေတာ္လိုက္တာ..
ပထမနွစ္က ဆရာေတြ ေျပာသမွ် မွတ္မိေနတယ္။

ေစာ(အဝါေရာင္ေျမ) said...

ကိုေမာင္ေလး(ကိုညိမ္းနိုင္)
အဲဒီ အမက Eco ကပါ။ Differentiate အတြက္ Formula ေလးကို ရြတ္ရင္း ေၾကာင္သြားတာ။

ကိုေပါက္
ဆရာက အေျပာေကာင္း၊ အသင္ေကာင္းလို ့ ပိုမွတ္မိတာပါ။

လင်းခေတ်ဒီနို said...

မသိတာေလးေတြ မွတ္လိုက္ရတယ္ အမေရ း))

ခင္မင္စြာျဖင့္
ဗညားရွိန္

ေငြလမင္း said...

စိတ္ပညာ ဆိုတာ တကယ္တမ္းေတာ့ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတယ္ လူေတြရဲ႔ စိတ္ကို နဲနဲေတာ့ ခန့္မွန္းနုိင္တဲ့ဘာသာမ်ိဳးဘဲေနာ္

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

စိတ္ဝင္စားျပီး မတက္ခဲ့ျဖစ္တဲ့ ဘာသာရပ္က စိတ္ပညာပါပဲ။

ဆူးသစ္ said...

ကၽြန္ေတာ့္အေဖလည္း စိတ္ပညာနဲ႔ေက်ာင္းၿပီးတာ။ သူတို႔တုန္းကေတာ့ ေဒါက္တာေက်ာ္စိန္တို႔နဲ႔သင္ရတာ။ GTI ကိုနီးလို႔ မတက္ဖူးဆိုတာေတာ့ သိပ္မရွင္းဘူးဗ်။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပညာရပ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မသင္ရေပမယ့္ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတာေတြ အမ်ားႀကီးရိွတယ္ဆိုတာ လက္ခံလို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္၀င္စားပါတယ္။

ေန၀သန္ said...

စိတ္ပညာက တကယ္ကို စိတ္၀င္စားဖုိ႕ ေကာငး္ပါတယ္. လူတိုင္း ဒီစိတ္နဲ႕ပတ္သက္တာ တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုနဲ႕ေတာ့ ညွိေနတတ္ၾကတာမို႕... ထိုက္သင့္သေလာက္ေလ့လာသင့္တယ္လို႕ ထင္ပါတယ္... း)).. အခုမွ လင့္ခ္ကိုရလို႕ ေရာက္လာပါတယ္.. မေစာေရ... (ေစာ (အ၀ါေရာင္နယ္ေျမ) က ေခ်ာ (အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) နဲ႕ဘာေတာ္လဲဟင္.. :D.. J/K)

ဖုိးတုတ္ said...

ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ စိတ္ပညာစာသင္ခန္းမွာ လြတ္ေနလို. ၀င္ထုိင္ျပီး စာကူးေနတုန္း ဆရာနဲ.ေက်ာင္းသားေတြ ျဗံဳးစားျပီးေရာက္လာျပီး စာသင္တာနဲ.ၾကံဳလုိ. မထြက္ပဲနားေထာင္ျဖစ္ဖူးတယ္၊

မွတ္မိသေလာက္ကေတာ့ ဆရာေျပာတာကေတာ့ မိဘေတြဟာသူတုိ.ရဲ့ သားသမီးကုိ တကယ္ခ်စ္ရဲ့လား ၊ တကယ္ခ်စ္တယ္ ဆုိရင္ ေဆးရံုးမွာ လမ္းမွာ ဘာလုိ.မိဘေတြက စြန္.ပစ္တာလဲဆုိျပီး ေက်ာင္းသားေတြနဲ.ေဆြေႏြးပါ တယ္၊ေနာက္ပုိင္းအဲဒီ့စာသင္ခန္းကုိေရွာင္ျဖစ္ပါတယ္၊ ကုိယ္ဘာသာရပ္မဟုတ္တာရယ္ ကုိယ့္ရဲ့ အေတြးနဲ. မမီလုိ.ပါ၊

ခင္ပြန္းဆံုးလုိ.ငုိတဲ့ မိန္မအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ၾကားဖူးတာကတစ္မ်ိဳးပါ၊

မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ မၾကာေသးမီက ဆံုးသြားတဲ့ သူရဲ့ေယာက်ာၤးအုတ္ဂူေဘးမွာ ေနစဥ္ေန.တုိင္း ရက္စဥ္မပ်က္ သြားငုိေနပါတယ္၊ အဲဒါကုိ သတိထားမိတဲ့ သုသာန္ေစာင့္က ဘာလုိ.ေန.တုိင္းလာငုိေနတာလဲ၊ ခင္ဗ်ားရဲ့ ေယာက်ာၤးကုိအရမ္းခ်စ္မွပဲလုိ.ေမးလုိက္ တဲ့အခါ မိန္မျဖစ္သူက သူေယာက်ာၤးမေသခင္က သူ.အုတ္ဂူနားမွာ ျမက္ေပါက္မွ ေနာင္အိမ္ေထာင္ျပဳ ရန္မွာၾကားထားခဲ့ေၾကာင့္၊ အဲဒါေၾကာင့္ မ်က္ရည္ျဖင့္ ျမက္ ျမန္ျမန္ေပါက္ေအာင္ ေန.တုိင္း လာျပီးငိုေနရတာျဖစ္ေၾကာင့္ ျပန္လည္ေျဖၾကားပါတယ္၊