အဘိဏွသုတ္ (ဗုဒၶဓမၼ ဦးေလာကနာထ မွ)

အဘိဏွသုတ္ (ဗုဒၶဓမၼ ဦးေလာကနာထ မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္)

ကံတရားကို အျမဲမျပတ္ ဆင္ျခင္ပါ…

''မိမိ၏ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာ ရွိ၏၊ ကံ၏ အေမြခံ ျဖစ္၏၊ ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရွိ၏၊ ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ဳိး ရွိ၏၊ ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္ မွီခုိရာရွိ၏၊ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ ငါျပဳမိေသာ ကံ၏ အေမြခံသာ ျဖစ္ရေပမည္'' ဟူ၍ မိန္းမျဖစ္ေစ ေယာက္်ားျဖစ္ေစ လူျဖစ္ေစ ရဟန္းျဖစ္ေစ မျပတ္ ဆင္ျခင္အပ္၏။

ရဟန္းတုိ႔ သတၱဝါတုိ႔အား ကာယဒုစ႐ုိက္ ဝစီဒုစ႐ုိက္ မေနာဒုစ႐ုိက္သည္ ရွိ၏၊ ထုိ(ကံ) အေၾကာင္းကုိ မျပတ္ ဆင္ျခင္ေသာ ထုိသူအား မေကာင္းမႈသည္ အခ်င္းခပ္သိမ္းမူလည္း ေပ်ာက္ကင္း၏၊ ေခါင္းပါးျခင္းမူလည္း ျဖစ္၏။

''ငါတစ္ေယာက္တည္းသာလွ်င္ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာရွိသည္ ကံ၏ အေမြခံျဖစ္သည္ ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရွိသည္ ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ဳိးရွိသည္ ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္မွီခုိရာ ရွိသည္ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ ျဖစ္ေစ ငါျပဳမိေသာ ကံ၏ အေမြခံျဖစ္သည္ မဟုတ္၊ စင္စစ္မူကား ဤဘံုဘဝသုိ႔ လာျခင္း တစ္ျခားဘံုဘဝသုိ႔ သြားျခင္း စုေတျခင္း ပဋိသေႏၶ ေနျခင္းရွိသည့္ သတၱဝါဟူသမွ် အားလံုးတုိ႔သည္ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာ ရွိကုန္၏၊ ကံ၏ အေမြခံ ျဖစ္ကုန္၏၊ ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရွိကုန္၏၊ ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ဳိး ရွိကုန္၏၊ ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္ မွီခုိရာ ရွိကုန္၏၊ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ ျပဳမိေသာ ကံ၏ အေမြခံတုိ႔သာ ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္'' ဟု ဆင္ျခင္၏။

ထုိကံအေၾကာင္းကုိ မျပတ္ ဆင္ျခင္ေသာ ထုိသူအား မဂ္သည္ ေကာင္းစြာ ျဖစ္ေပၚလာ၏၊ ထုိအရိယာတပည့္သည္ ထုိမဂ္ကုိ မွီဝဲ၏၊ ပြါးမ်ား၏၊ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ျပဳ၏၊ ထုိမဂ္ကုိ မွီဝဲေသာ ပြါးမ်ားေသာ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ျပဳေသာ ထုိသူအား သံေယာဇဥ္တုိ႔သည္ အခ်င္းခပ္သိမ္း ေပ်ာက္ကင္းကုန္၏၊ အစဥ္ကိန္းေနေသာ 'အႏုသယ' တရားတုိ႔သည္ ကင္းျပတ္ကုန္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

Friday, September 30, 2011

စိန္လက္သီး

Google မွ ရယူပါသည္။

          ခုရက္ပိုင္းမ်ားမွာ မိုးအုံ ့လိုက္၊ ရြာလိုက္၊ ပူအိုက္အိုက္ျဖစ္လိုက္ႏွင့္ အေတာ္ေလး စိတ္ပ်က္စရာ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီမွာက မိုးလုံ၊ ေလလုံေလာက္ေတာ့ ရွိတာၾကည့္ပါပဲ။ ဒီက ေက်ာင္းသားေတြ ရုတ္ပိုင္းဆိုင္ရာေတာ့ ကံေကာင္းၾကပါေပတယ္လို ့ ေတြးမိေနပါတယ္။ က်မတို ့ ငယ္ငယ္က သင္ရတဲ့ မိသားစုေက်ာင္းဟာ က်မတို ့ လက္ထက္မွာ ျမိဳ ့နယ္ အစိုးရ အလယ္တန္းေက်ာင္း တစ္ခုျဖစ္ေပမယ့္၊ က်မတို ့ ေက်ာင္းတက္စဥ္က ပ်ဥ္ေထာင္ကာ ဓနိမိုးဆိုေတာ့ မိုးတြင္းလို ကာလမွာ ေဆြးေျမ့တဲ့ အမိုးေနရာေတြက ေရယိုလို ့ စာသင္တာ ရပ္ထားရတဲ့ အခန္းမ်ိဳးေတြ ရွိခဲ့ဘူးတာကို သြားသတိရမိတယ္။

          ေနာက္ တျဖည္းျဖည္းျခင္းမွ ေက်ာင္းေစာင္တခုက သြတ္မိုး၊ ေနာက္တစ္ခုက ဓနိမိုး။ အဲဒီကေနျပီမွ ခုဆို ေက်ာင္းသားမိဘေတြ တစ္နွစ္ျခင္းအလိုက္ စုေဆာင္းလိုက္၊ အလွဴခံလိုက္ကေန တျခမ္းက ပ်ဥ္ေထာင္၊ သြပ္မိုး ေနာက္တျခမ္းက နံကပ္ကာ၊ သြပ္မိုးေတာ့ ခုခ်ိန္မွာ ျဖစ္လာခဲ့ပါျပီ။ ျမန္မာျပည္က ေက်ာင္းေတြဟာ ဒီလိုေတြ မ်ားမွာပါပဲ။ အဓိက ေျပာျခင္တာက ဒါေတြမဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္ေတြက ေရာက္ျခင္တဲ့ဆီ ဝုန္းခနဲ၊ ေျပာင္လဲေရာက္သြားနိုင္ေပမယ့္ စာေရးရာမွာေတာ့ ဝုန္းခနဲသြားလို ့ မရလို ့ စာစီရ၊ ရွင္းရေသးတာ မို ့လား။ ရွင္းရင္း ရွင္းရင္နဲ ့ ေဘးေခ်ာ္၊ ဟိုေရာက္၊ ဒီေရာက္ပဲ ျဖစ္တာေလာက္ပါ . . . :)။

          အဲဒီေက်ာင္းေလးမွာ သူငယ္တန္းကေန ရွစ္တန္းေအာင္ထိ ေနခဲ့ရပါတယ္။ ခုေတာ့ ငါးတန္းကေန၊ ရွစ္တန္းပဲ တက္ရေတာ့တယ္ရွင့္။ ကေလးထဲက ဆိုေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့ သိတဲ့သူေတြက မ်ားတာေပါ့။ မ်ားေတာ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတာေပါ့ရွင္။ ဒါထက္ ပိုေကာင္းတာက က်မတို ့တက္ရတဲ့ ႏွစ္မ်ားဆီက ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာမၾကီးကလဲ အသစ္ေျပာင္းလာ။ စည္းကမ္း ကိုင္တြယ္တာေတြေၾကာင့္ (ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေတြတင္ မဟုတ္ဘူးေနာ္၊ ဆရာ၊ ဆရာမေတြပါ ပါတယ္) ေက်ာင္းမွာ စည္းကမ္းေရာ၊ သင္ၾကားေရး ဘက္မွာပါ ေအာင္ျမင္လာ၊ နံမည္ေက်ာ္လာတဲ့ အခါေပါ့။

          ဆရာေကာင္း၊ သမားေကာင္းႏွင့္ ၾကံဳဆုံရတယ္ ဆိုတာကလည္း ကုသိုလ္တမ်ိဳး ထင္ပါရဲ ့ရွင္။ ဘာလို ့လဲ ဆိုေတာ့ ခုခ်ိန္ ျပန္ၾကားရတဲ့ သတင္းအရ က်မတို ့ ေက်ာင္းေလးမွာ အသျပာဆရာနဲ ့၊ ဝတ္ေက်သင္တဲ့ ဆရာသစ္၊ ေက်ာင္းအုပ္သစ္ ေတြေၾကာင့္ နံမည္က်ဆင္း ေနလို ့ပါ။ ေစတနာ၊ အနစ္နာခံတဲ့ ဆရာ၊ ဆရာမ ေတြပဲ  ရွားပါးကုန္လို ့လား မဆိုနိုင္ပါဘူ။ ဆရာေဟာင္းေတြလည္း ရာထူးေတြတက္၊ ေက်ာင္းေတြ ေျပာင္းကုန္ ၾကပါျပီ။ ဆရာကန္ေတာ့ပြဲး က်င္းပေတာ့ တခ်ိဳ ့ ဆရာ၊ ဆရာမေတြ ေက်ာင္းကို အေဝးက ျပန္လာကန္ ေတာ့ခံလို ့ တခါေတာ့ စုံျဖစ္လိုက္ပါေသးတယ္။

          ဒါနဲ ့ စာကိုယ္ ေခါင္းစည္းပိုင္းနဲ့ ဘာဆိုင္လဲ ဆိုေတာ့ေလ   လာမွာေပါ့ေနာ္  . . . အဟီး။ မွတ္မွတ္ရရ က်မ ေလးတန္းနဲ ့၊ ရွစ္တန္းႏွစ္က အစိုးရစစ္ပါ။ ေလးတန္းက ျမိဳ့နယ္ပညာေရးမူးရုံးက တာဝန္ယူျပီး အမွတ္ျခစ္ ရပါတယ္။ ရွစ္တန္းႏွစ္က်ေတာ့ တိုင္းပညာေရးမူးရုံးက တာဝန္ယူရတယ္ ထင္ပါတယ္။ စာစစ္မယ့္ ဆရာေတြလည္း တိုင္းျမိဳ့ကို သြားရပါတယ္။ ဆယ္တန္းက်ေတာ့ ရန္ကုန္မွာ ဆရာေတြ သြားစစ္ရပါတယ္။ က်မတက္တဲ့ အဲဒီေက်ာင္းက ရွစ္တန္းက အျမင့္ဆုံးအတန္း၊ ဆရာေတြကလည္း အစိုးရစစ္မွာ ေအာင္ခ်က္ ေကာင္းေအာင္ အင္တိုက္၊ အားတိုက္ သင္ၾကားေပးေနတဲ့ ႏွစ္ေတြပါပဲ။ ေက်ာင္းသားေတြ အတြက္ တကယ္ကို အက်ိဳးမ်ားလွပါတယ္။ ေက်းဇူးၾကီးတဲ့ ဆရာ၊ ဆရာမ ႏွင့္ ေက်ာင္းၾကီးပါပဲ။

          ျမန္မာစာသင္တဲ့ ဆရာကေတာ့ ေအးပါတယ္။ သူ ့ဘာသာသူ စာသင္သြားတာပါပဲ။ ျမန္မာစာ အခ်ိန္ဆိုလို ့ မွတ္မိေသးတယ္။ က်မတို ့ ႏွစ္က စာေတာ္တဲ့ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဟာ ဆရာ အခ်ိန္မွာ ည ည ထ စာက်က္တဲ့ အရွိန္ေၾကာင့္ေရာ၊ ပ်င္းစရာေကာင္းတာေၾကာင့္ေရာ အျမဲ အိတ္ငိုက္ပါတယ္။ တေန ့ေတာ့ ပါးစပ္ဟ သန္းလိုက္တာ ပါစပ္ထဲ ျခင္တေကာင္ ဝင္သြားပါေလေရာ။ သူကလည္း ဝူးဝါး၊ ဝူးဝါးနဲ ့ ပါးစပ္ထဲ ေရာက္ေနတဲ့ ျခင္ကို ထုတ္တာ က်မတို ့က အစ၊ အဆုံးျမင္ေတာ့ ရီလိုက္ရတာ။ သူလဲ နည္းနည္းေတာ့ ရွက္သြားပါတယ္။ ဆရာလဲ စာသင္ေနရာကေန ဘာျဖစ္ပါလိပ္ဆိုျပီ ရပ္သြားတာကိုး ၊ ေရးရင္းေတာင္ ရီျခင္ေနတယ္   ဟီးဟိ။

          ေနာက္မွ က်မ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ ့ စကားေျပာရင္း သူကရွင္းပါေလေရာ။ သူတို ့မွာ ေမာင္ႏွမ(၃)ေယာက္ ညမွာ တလွည့္စီ စာၾကည့္ရေၾကာင္း၊ ညဦးက သူ ့အမ့ စာၾကည့္ရျပီ၊ မအိပ္ခင္ သူ ့ကို နိုးေၾကာင္း။ သူက ညည့္လယ္မွာ စာၾကည့္ရတယ္။ သူအိပ္ခါနီးမွ သူ ့ညီမကို နိုးျပီး ညီမက မနက္ေစာ စာၾကည့္ရတာမို ့ သူအိပ္ေရး ညတိုင္းပ်က္ပါတယ္တဲ့ .. . အာသန္းရျခင္း အေၾကာင္း အက်ယ္ခ်ဲ ့ပါတယ္။ က်မတို ့ကေတာ့ နားပဲေထာင္လိုက္ပါတယ္။ ရီျခင္တာေတာ့ ရီျခင္တာပဲကိုး။ ဒါေပမယ့္ ခု စဥ္းစားမိေတာ့ ဒါကလဲ တကယ္ေတာ့ မွန္ကန္တဲ့ နည္းတခု မဟုတ္တာပါပဲ။ ႏွစ္ႏွစ္ခ်ိဳက္ခ်ိဳက္ အိပ္ရမယ့္အခ်ိန္ျပန္ထျပီး စာက်က္ေတာ့ ေသြးသစ္လဲတဲ့ အခ်ိန္မွာ အားမရွိဘူး၊ ဦးေဏွာက္လဲ ထိုင္းမိုင္းေနမွာပဲ၊ ၾကာလာေတာ့ လူကို ထိခိုက္မွာ အေႏွးနဲ ့ အျမန္ပါပဲ။ တကယ္လည္း သူ MIT ေက်ာင္းျပီးစက ရူးသလိုလို ျဖစ္သြားပါတယ္။ အေမက ဆရာဝန္၊ အေဖက ဘီအီး အင္ဂ်င္နီယာပါ။

          ဆရာမေတြကေတာ့ သခ်ၤာသင္တာက က်မရဲ အမအၾကီးဆုံးပါ  :P။ သူကလည္း B.Ed ပထမသုတ္က ဆင္းတာပါ။ သူက စာသင္တာေတာ္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ က်မက အိမ္မွာ အညံ့ဆုံးဆိုေတာ့ သူ အရွက္ကြဲမွာ စိုးလို ့ ဆိုျပီ က်မကို စာဘယ္ေတာ့မွ မေမးပါဘူး။ ဟီးဟီး မေမးေတာ့ သက္သာတာေပါ့။ တကယ္ေတာ့ မသက္သာပါဘူး၊ စာေတြကမ်ားလြန္းေတာ့ သခ်ၤာေျဖခါနီး မျပီးနိုင္လို ့ ငိုေတာင္၊ ငိုရတယ္။ အဲဒီက်မွ အစိုးရစစ္မို ့ တုတ္တစ္ေခ်ာင္းနဲ ့ Theory တခုျခင္း ျဖတ္သင္ပါတယ္။ သခ်ၤာက (၁+၂)ေလ .  .  . :( ။ က်မကလည္း တာေတပါ။ စာက်က္ပ်င္းျပီး၊ အေဆာ့မက္ေတာ့လဲ အဲလို ျဖစ္ရတာေပါ့။

         သိပ္ပံ ဆရာမကေတာ့ သူ ့ဘာသာ ေက်ာက္သင္ပုံးေပၚမွာ ပုံဆြဲးျပီး ရွင္းသြားတာပဲ။ သိပ္ပံက ပုံနဲ  ့၊ စာခြဲး အမွတ္ေပးတာဆိုေတာ့ ပုံဆြဲးတာ ႏွစ္သက္တဲ့ က်မ သိပ္ပံလို ဘာသာေတာင္ ဂုဏ္ထူးထြက္ေအာင္ ရႊီးနိုင္ပါတယ္။ မယုံ မရွိပါနဲ ့ တကယ္ပါ။ ေျဖရင္ေတာ့ စာအုပ္ထဲကလို ဖန္ျပြန္ထဲကို ဆာလျဖဳရစ္အက္စစ္ ေလာင္းထည့္ပါ အစား ေလာင္းထည့္သည္လို ့ ေလာင္းထည့္၏ လို ့ ေျပာင္းေရး ဆိုတာမွတ္ျပီး ေျဖတာပါပဲ။ 

         ပထဝီ ဆရာကေတာ့ ေျမပုံေတြ အလြတ္ရေအာင္ အဆြဲးက်င့္ခိုင္းပါတယ္။ ေျမပုံေပၚမွာပဲ သဘာဝထြက္ပစၥည္းေတြ၊ ရာသီဥတုေတြ၊ မိုးေလဝသပုံကို ဖတ္တတ္ေအာင္ပါ ေသျခာသင္ေပးပါတယ္။ သမိုင္းကေတာ့ ဆရာမက ခုနွစ္ေတြကို သက္သက္ Note ထုတ္ခိုင္းပါတယ္။ ျပီးေတာ့ စာတပိုဒ္ျခင္း ရွင္းျပျပီး အတန္းထဲမွာတန္း စာေမးတာပါ။ ေျဖနိုင္ရင္ ေျဖနိုင္သူက ကိုေမးျခင္တဲ့သူ(ေယာကၤ်ားေလးဆို မိန္းခေလး၊ မိန္းခေလးဆိုရင္ ေယာကၤ်ာေလးဘက္ကို ) ေမးရပါတယ္။ မေျဖနိုင္ရင္ အတန္းထဲမွာ နားရြတ္ဆြဲးျပီး အေရွ ့၊ အေနာက္ တေခါက္ ေရွာက္ခိုင္းတာပါ။ အဲလို ျဖစ္မွာစိုးေတာ့ ဆရာမ စာသင္ရင္ က်မတို ့မွာ အခန္းထဲမွာ စာက်က္ေနရတာပါ။

          အဂၤလိပ္စာ ဆရာကေတာ့ လူပ်ိဳၾကီးပီပီ စေန၊ တနဂၤေႏြေတြဆို အခ်ိန္ပိုေတြေခၚ ေခၚျပီး စာသင္၊ စာေမး၊ စာက်က္ခိုင္းေတာ့တာပါ။ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ အားလုံးက ဖိန္ ့ဖိန္ ့တုန္ေအာင္ ေၾကာက္ရပါတယ္။ စာၾကည့္ခိုင္းျပီး ရုံးကိစၥေတြရွိရင္ ရုံးခန္းသြား၊ ျပန္လာရင္ စာေမးေတာ့တာပါပဲ။ မရရင္ေတာ့ ေက်ာင္းသူေရာ၊ ေက်ာင္းသားေသာ မေရွာင္ဘူး။ တြဲေတာ့တာပါပဲ။ က်မလည္း အဂၤလိပ္စာ ညံ့တဲ့ အထဲပါပါတယ္။ ခုထိေတာင္ လကၤာေလး တခု မွတ္မိေသးတယ္။ ဘာတဲ့ အဲ   tomor .. ./ soon, come, next, မန္း Future Tense မွတ္ပါ တဲ့။ ေယာက္က်ားေလး ေမးမရရင္ လက္သီးနဲ ့ နဘူးထိုးပါတယ္။ မိန္းခေလးေတာ့ မိန္းခေလးမို ့ တုတ္နဲ ့ ရိုက္ပါတယ္။ ေခါင္းလဲေခါက္တယ္။ ကိုယ္လဲ တခါက်က္မလာလို ့ ႏွစ္ခါေလာက္ ေခါက္ခံရဘူးတယ္ေလ။ ဒါေပမယ့္ ဆရာ့ေက်းဇူးေၾကာင့္ က်မတို ့ေတြ ရွစ္တန္းမွာ Tense ေတြ ခြဲးသိသြားရတာပါ။ ဆရာေက်းဇူးနဲ ့ ရွစ္တန္းေအာင္လာတာပါပဲ။ လူေတြ ့ရင္ စာရဘီလား?  လို ့ ေမးတတ္ျပီး၊ စာမရရင္ ဒီမွာေတြ ့လား လက္သီးလို ့ ၾကိမ္းတတ္လို ့ ရပီတာ(repeater) ေတြေတာင္ ေခါင္းေမာ္ မၾကည့္ရဲပါဘူး။

          ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ ဒီဆရာနံမည္ကို ေက်ာင္းသားေတြက ကြယ္ရာမွာ စိန္လက္သီးလို ့ ေပးထားပါတယ္။ အသက္လဲၾကီး၊ သမားဂုဏ္လည္းၾကီးျပီး ေက်ာင္းရဲ ့ ေဝယ်ာဝတ္စေတြကို ေဆာင္ရြတ္တတ္တဲ့ ဆရာ၊ ေက်ာင္းသားအမ်ားစုက ခ်စ္တဲ့ ဆရာကို လြမ္းမိသြားတာပါ။ ခုေတာ့ ဆရာမရွိေတာ့ပါဘူး။ ဆုံးရွာျပီေလ။ ဒါေပမယ့္ ဆရာ မဆုံးပါးခင္ (၃)ႏွစ္ေလာက္ထဲက မိသားစုေက်ာင္း ဆရာကန္ ့ေတာ့ပြဲးေတြ လုတ္ျဖစ္ခဲ့တာမို ့ ဆရာ့ကို ကန္ ့ေတာ့ခြင့္ရလိုက္တာဟာ က်မအတြက္ေတာ့ ကံေကာင္းလို ့လိုေတာင္ ယူဆမိပါတယ္။ ေက်ာင္းသားနဲ ့ ဆရာဆိုတာ သား၊ သမီးနဲ ့ မိဘ လိုပဲမို ့ ဆရာ့ကိုလည္း မိုးနဲ ့ အတူ လြမ္းမိပါသည္။ ဆရာ ေရာက္ရာ၊ ျဖစ္ရာ ဘဝမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေျမ ့နိုင္ပါေစ။           ။

2 comments:

...အလင္းစက္မ်ား said...

ဘ၀ အမွတ္တရ အခ်ဳ့ိခ်ေရးခ်င္ေပမယ့္။ တစ္ခါတစ္ေလ မရဲတာမ်ဳိး ျဖစ္ေနတယ္။ ေရးခ်င္တယ္။ သို ့ေသာ္ မေျဖာင့္တန္းလွတဲ့ အေတြ ့အၾကံဳေတြမို ့ ေရးရမွာ (ျပန္အမွတ္ရမွာ) ေၾကာက္ေနသလိုပဲ။

အားေပးသြားပါတယ္။ ေရးပါ။ ကိုယ္မေရးႏုိင္ောတ့ ေရးတဲ့သူပဲ အားေပးရမွာပဲ။

mstint said...

ငယ္ဘဝေတြအေၾကာင္း ဘယ္လိုဖတ္ဖတ္ ဖတ္ခြင့္ရတိုင္း ၾကည္ႏူးစရာပဲ ေစာေရ။
စိန္လက္သီးအေၾကာင္း ဖတ္သြားတယ္ း))
ေစာရဲ႕ တစ္ခ်ိန္က ဆရာသမားရဲ အေပၚမေမ့ေသးတဲ့ ေတာင္းဆုေလးကို သေဘာက်တယ္။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္